Dodací podmínky

1. Osobní odběr
Pokud zvolíte Osobní odběr, zboží bude připraveno k odběru na odběrním místě Komenského 755, 763 61 Napajedla.

Přepravní podmínky při dodání Českou poštou.

Českou poštou zasíláne zboží pouze do České republiky a to výhradně Balíkem do ruky.

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek dle způsobu doručení:
-při zaslání zboží na dobírku je poplatek 114Kč
-při platbě převodem na účet je účtován poplatek 78Kč
č.ú.: MONETA bank 201770562/0600.
-při platbě GoPay je účtován polatek 78Kč

Při platbě přes účet uvádějte vždy variabilní symbol, což je číslo objednávky!!!!!!

Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1999 Kč si naše firma neúčtuje poštovné. Při dodání na dobírku je poplatek 36Kč.

Upozornění!

Pokud Vám email o odeslání příjde, měli by jste zásilku obdržet následující pracovní den, nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud zásilku neobdržíte a ani Oznámení o uložení zásilky, kontaktujte prosím Českou poštu nebo náš obchod.
Doba uložení na poště je 7 dní.

Přepravní podmínky při dodání PPL v České republice

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek dle způsobu doručení:
-při zaslání zboží na dobírku je poplatek 114Kč
-při platbě předem převodem na účet je poplatek 78Kč
č.ú.: MONETA bank 201770562/0600.
-při platbě GoPay je účtován polatek 78Kč

Při platbě přes účet uvádějte vždy variabilní symbol, což je číslo objednávky!!!!!!

Poštovné zdarma
Při objednávce nad 1999 Kč si naše firma neúčtuje poštovné. Při dodání na dobírku je poplatek 36Kč.

Při uzavírání objednávky vyplňte prosím správně emailovou adresu a telefonní číslo.

Doručení balíku PPL

- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR je nabízeno i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp )
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
 
 
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
 
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
 
Komunikace s PPL
-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic), které vám při odeslání balíku byly zaslány emailem, zákaznická linka PPL 840 775 775


Doručení balíku PPL kurýrem:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR je nabízeno i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp )
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
 
 
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
 
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
 
Komunikace s PPL
-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic), které vám při odeslání balíku byly zaslány emailem